Mezinárodní projekt DOFE před 3 roky, 24.6.2022 - Máme za sebou první rok plnění úkolů
Slavnostní předávání výučních listů před 3 roky, 23.6.2022 - Jak se říká, je to doma


Obchodní akademie
Tento obor se pro následující školní rok NEOTEVÍRÁ
63-41-M/02
zaměření:
Marketing a multimediální komunikace
Profil absolventa
Obchodní akademie je koncipována jako střední odborná škola obchodně podnikatelského zaměření, připravující absolventy na výkon různých činností spojených s podnikáním, dále v oblasti peněžnictví a v asistentsko-sekretářských činnostech. Škola vytváří a rozvíjí vlastnosti a dovednosti potřebné pro úspěšný výkon činností ve státních i v soukromých podnicích, v obchodních společnostech, družstvech a jiných právních formách podniku, ve sféře výroby, tuzemského i zahraničního obchodu, ve státní a veřejné správě aj. Absolventi jsou připraveni i pro práci v zahraničí.
V rámci zaměření MARKETING A MULTIMEDIÁLNÍ KOMUNIKACE získá absolvent základní znalosti marketingu podnikatelských subjektů a jejich marketingového řízení.
Seznámí se s principy zkoumání trhu, chování zákazníků i konkurence. Hlavní důraz je kladen na aplikaci marketingového průzkumu a tvorbě odpovídajícího marketingového mixu.
Studenti se seznámí s jednotlivými komunikačními nástroji, získají speciální znalosti a osvojí si četné praktické komunikační dovednosti. Absolvent dokáže zorganizovat a vést obchodní jednání s obchodními partnery, ovládá obchodní korespondenci, orientuje se v marketingové a personální komunikaci, ovládá komunikační metody na internetu.
V rámci praktického vyučování vznikly ve 3. ročníku školního roku 2014/15
POZNEJTE NAŠI ŠKOLU
Podívejte se na krátké video, které jsme pro Vás natočili v prostředí naší školy
na téma OBCHODNÍ AKADEMIE
Spolupráce s VŠ
NOVINKA!
Stali jsme se fakultní školou Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jedním z prvořadých cílů této spolupráce je podpora zájmu našich studentů o ekonomické obory a především zkvalitnění a posilnění přípravy pro studium na vysokých školách ekonomického charakteru.